Case

Arla Foods
Procesoptimering

Opgave

Arla Foods er en stor international koncern som har en strategi om at flytte transaktionelle aktiviteter til deres Shared Service-center i Polen for at opnå lavere omkostninger uden at gå på kompromis med kvalitet og kundetilfredshed.

Metode

Lean koncept udvikles og implementeres i hele servicecenteret. En Lean specialist ansættes og ambassadører udvælges i de enkelte afdelinger. Ledere, medarbejdere og ambassadører trænes i Lean principper, metoder og værktøjer. Der indføres målstyring og processer effektiviseres ved hjælp af de tillærte værktøjer.

Resultat

Der er en nu en løbende forbedrings-kultur i servicecenteret med kompetente medarbejdere, som dagligt driver forbedringer og tager ejerskab for de fastsatte KPI’er.

Kontakt Excellento

Ønsker du at vide mere om Excellentos ydelser, og hvordan jeg kan hjælpe din virksomhed, så kontakt mig på tlf. +45 26518072 eller på teddy@excellento.dk

Har du spørgsmål??

1 + 4 =