Case

LEGO Brand Retail
Procesoptimering

Opgave

LEGO Gruppen er en international koncern med 35 detailbutikker i Europa og fokus på kundetilfreds og forretningsresultater. Der var behov for en større grad af forretningsforståelse hos de unge ledere og medarbejdere i butikkerne.

Metode

Butikslederne udarbejdede i flere workshops en fælles tavle- og mødestruktur for KPI’er og forbedringsidéer, der satte fokus på resultater i dagligdagen.

Resultat

De europæiske butikker oplever nu bedre resultater og større ejerskab for forretningen hos deres medarbejdere. Butikslederne er vokset i deres lederrolle, og medarbejderne føler, at de har større indflydelse på udviklingen af butikkerne som følge af deres forbedringsidéer.

Kontakt Excellento

Ønsker du at vide mere om Excellentos ydelser, og hvordan jeg kan hjælpe din virksomhed, så kontakt mig på tlf. +45 26518072 eller på teddy@excellento.dk

Har du spørgsmål??

12 + 1 =